Followers

Thursday, October 6, 2011

APA KENA MENGENA AKU DENGAN NISHA DIRR?????

AKU DENGAN NISHA DIRR ADALAH//......MALU NAK CAKAP...
JANGAN TEKEJUT PULAK TAU...

SEBAB
AKU TAU..
KORANG TAK KAN CAYE.,,,,..







tak ada apa pun sebenarnya,,,,
aku dan nisha dirr hanyalah sekadar angkat mengangkat je.....
critanya bermula apabila MAMA ambik anak angkat artis..
sebb kampung saya ada buat macam program penduduk kampung
bersama artis....
macam2 program dibuat....
mula2 ingat nak suruh mama ambil fizo omar.....
la...tak dapat........dapat kak NISHA DIRR.....hehhehe....
sangat baik dan sportin..pas tu kita pun dapat kak arrora salwa..dia sangat baik hati...
bersama kak nisha di rumah atok.....selepas jalan2 ke bagan lalang
kak nisha tak la sombong.....seperti yang kita tahu dalam spa Q kak nisha jadi TANIA...yang jahat tu...kak nisha share story juga tentang karier dia dalam berlakon nie...suka kita dengar...:)
ni mama ngn kak nisha...


ni kak arrora salwa ngan abg alloi yang dah keluar dari max 24:7


AND....yang menjadikan diri ini tak tertahan bila....
rupanya nenek saya yang dapat fizo omar...kamal adli dan afif af.....
nenek ni......hish2....ada je gmbr ngn fizo tapi segan nak tunjuk...so bagilah gambar kita ngan kreta dia yang tak  bleh blah........

bukan nak kata apa..but number tu buat saya bengan...hahaah
hihihihi....so itulah crita saya.....nanti kita cite lagi erk..hheheeh

No comments:

Post a Comment